Stoklarda sadece tüplü 0.9 Lt yarı bodur kalmıştı. 10 adet sipariş verdim . Ürünler gayet korunaklı bir paketleme ile hasarsız bir şekilde elime ulaştı. Dikimini yaptığım ağaçların tamamı tuttu. Yapmış olduğum alış verişten çok memnun kaldım. Stoklara girince 22 adet daha sipariş vereceğim inşallah. Araştırdığım kadarı ile fidancılık üzerine en güvenlir ve müşteri memnuniyeti en yüksek site olduğunu gördüm. Bu zamand işini düzgün yapan esnaf az kaldı ne yazıkki.
Meyve yetiştirme uzmanı değilim. Her yıl fidan alıp önceden ektiğim ve kurumuş olanları yeniliyorum. Bu satıcıdan aldığım tüm fidanlarım canlı, hatta portakal ağacın epey çiçeklemesi var ve meyve bağlamaya başladı. Düzgün çalışan firma, bilgilendirmesi çok iyi yapılmış. Tebrikler!
3 yıl önce almıştım çok çekinerek ama en güvenilir yermiş fidanlar üzerinde meyvesiyle geldi sorunsuz büyüdüler şimdi öyle çok meyve alıyorum ki çok da verimliler. Stoklar daha sık güncellense aslında iyi olurdu ellerine emeklerine sağlık yetiştirenlerin gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
Ürünlerimin hepsi istediğim gibi geldi hangi boyut verdiysem öyle geldi gemlik zeytinlerim çiçekli geldi zaten kargoda muhteşem paketlemişler fidanlar sağlam güçlü duruyor çok teşekkür ederim bu kaliteyi devam ettirmeniz dileğiyle kolay gelsin