5 adet fidan siparişim sorunsuz şekilde elime ulaştı. Paketleme son derece özenliydi; fidanların tamamı sağlıklı ve oldukça kaliteliydi. Gönderim süreci de beklediğimden hızlıydı. Bu özen ve kalite için firmaya teşekkür ederim. Böyle titiz çalışan firmaları görmek gerçekten sevindirici, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Çok iyi ve sağlam paketlenmiş, fidan hiç zarar görmemiş. Kasım ayında Niğde için sipariş vermekte tereddüt ettim ancak hava soğuk olmasına karşılık fidanlarda herhangi bir bozulma olmamış. Özenli paketlemeniz ve fidan seçiminde titiz davrandığınız için çok teşekkür ederim
eklediğimden Daha iyi çok güzel paketlenmiş kargocu üstüne 1 ton yük koysa bir şey olmaz Diğer yerlerden de bazı fidanlar aldım ama hep hayal kırıklığına uğradım.Teşekkür ederim.Dürüst satıcı.Herkese tavsiye ederim.
Merhaba,
Kargoyu aldım fidanların paketlemesi ve Fidanlar için teşekkür ederim.
Güzel bir ambalaj ve kargolama işlemi yapılmış, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Kolay gelsin