İyi günler. Bu yıl 2. Parti siparişim oldu. 28 ayrı fide. Bundan önceki değerlendirmem neyse ;aynı düşünce ve duyguları taşıyorum. Ambalıkından- kargolamaya;ürünlerden-iletişime herşey çok özel ve güzel🙏🏽. Bugün fidelerimi toprakla bütünleştirdim.Tutkun olurlar dilerim🙏🏽Teşekkürler fidandeposu tüm personeline👏🙏🏽🌺
Bu ürünle birlikte 20 ayrı çeşit ürün aldım. Ambalajından iletişiminden ürünlere kadar herbir aşama ayrı bir kalite🙏🏽Müşterisine ve ürünlerine gösterdikleri özen için teşekkür ederim 🙏🏽 Bundan önceki yıllarda da alımlarım oldu o zamanda aynı duyguları yaşamıştım İşallah tutkun olurlar da gelecek nesillere hatıralarımız olur çok sağolun bol kazançlar dilerim 👏❓♥️🌺🧿
Paketleme mükemmel.
Direk toprakla buluşturdum. açık köklü gönderi tercihlerim arasında oldu.
3. senesi ağaç yeni kendine geldi. 2mt civarında gövde gelişimine önemverdim 2 senedir. geçen sene 3 adet meyva bıraktım üstünde tadına bakalım dedik. resimdeki gibi görseli tadı muhteşem. bu sene meyva budaması yaptım. bol bol yeriz diye düşünüyorum.
Paketleme mükemmel.
Direk toprakla buluşturdum. açık köklü gönderi tercihlerim arasında oldu.
3. senesi meyvasını yedik. Görseldeki gibi. Ve lezzetli.
Çok hızlı büyüdüler.
İstenilen çeşitte kaliteli fidanlar. Bu çeşit fidanlar dallandırılmış şekildeydi. 25 tane fidana 1 tane hediye gönderildi. Kargolama çok hızlı ve sorunsuzdu.